sobota, 3 listopada 2012

Orion - cz.8 - Problem

List , który mogła wysłać Artemida do Afrodyty. W mitologii nie ma nic o listach, jednak problem, który się w nich znajduje jest prawdziwy.
Droga Afrodyto!
Mam problem, z którym prawdopodobnie Ty sobie poradzisz. Bynajmniej nie chcę Ci pochlebiać ani prawić komplementów, ale na tej sprawie Ty się będziesz znała najlepiej, bo w końcu jesteś boginią miłości, a tu chodzi o sprawę miłosną.
Śmiej się śmiej, pewnie sobie myślisz, jaką sprawę miłosną może mieć bogini łowów, która przysięgła wieczne dziewictwo. Gdyby ta prawa nie była poważna, nie pisałabym do Ciebie, a w tej sytuacji, jak widzisz, jestem zmuszona to zrobić. Nie będę strzępić języka, a tym bardziej niszczyć mojego pióra zbędnymi słowami, więc powiem krótko: zakochałam się w śmiertelniku. Nazywa się Orion i jest naprawdę przystojny, zręczny, silny, dowcipny, uwielbia polowania i świetnie strzela z łuku. Czyli posiada takie same zalety jak ja. Poza tym mam wrażenie, że też się we mnie zakochał. Teraz jestem w rozterce, bo przecież złożyłam ślub, że nigdy się nie wyjdę za mąż, więc będzie straszny obciach jak wszyscy się dowiedzą, że się w nim zakochałam. A Apollo będzie jak zwykle bronił honoru swojej siostrzyczki i jeszcze coś Orionowi zrobi.
Naprawdę, nie wiem co mnie wzięło, żeby Ci się zwierzać, ale mimo wszystko proszę: napisz co mam robić!
Artemida.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz